czwartek, 11 sierpnia 2016

W wolnej chwili

Witam :)

     Jestem po bardzo długiej przerwie. Mój czas i uwagę zajmowała walka ze stresem, treningi uważności, medytacji, konfitury, pikle i duuuużo czytania. W toku tych wszystkich działań, znalazłam chwilkę na dwie karteczki, a właściwie kartki (13 cm na 21 cm).
     Pierwsza z nich to ślubna. Otrzymałam szczegółowe wytyczne, wg których miałam zrobić kartkę. Powstała praca jest prosta, minimalistyczna i w naturalnych kolorach. 


     W związku z tym, karta leci na dwa wyzwania:
     - do Art -piaskownicy na wyzwanie style clean simple

 clean

     - do Scrapek.pl na wyzwanie nr 49 minimalnie

 minimalnie

    A w środku kieszonka na prezent :)


     I druga karteczka, na chrzest dla małego Krzysia.




7 komentarzy:

  1. Taka prostota na ślubnych pracach idealnie się prezentuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza ... dziękuje za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo ładne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)