sobota, 19 marca 2016

Wielkanocne kury

Witam :)

Gdy człowiek siedzi w domu, bo nie ma wyjścia (choróbsko bezlitosne wysysa energię a nos odmawia posłuszeństwa) i nie za wiele jest w stanie zrobić (ani pomyć okien, ani urządzić wiosenne początki), nawet czytanie sprawia ból oczom, to przychodzi taki czas, gdy zaczyna wariować. "Nosi" mnie wtedy strasznie. Na szczęście, zawsze pod ręką, mam to co niezbędne. jakiśczas temu znalazłam w necie bardzo ciekawy D.I.Y. Jako, że nie wszystkie materiały miałam, musiałam je zastapić innymi. I tak, jajo zamiast bibułą okręciłam parcianym sznurkiem, druciki z ogona kolorową tasiemką, a nóżki zostały w stanie "sórowym". Dodatkowo zaispirowały mnie dwa wyzwania, na które leci żółto-zielony kogucik.





 przydasie

kruczki







6 komentarzy:

  1. Wesoło i kolorow! Świetna praca. Dziekuję za udzial w wyzwaniu sklepu Przyda się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kura na jaju, bardzo oryginalnie :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne i pomysłowe. Gratuluje warto wziąć się do robotek recznych. Na pewno ciesza!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)