piątek, 11 marca 2016

Róże na letni ślub

Witajcie :)

Chyba nadszedł czas, o którym marzyłam, czyli trochę więcej niż zwykle zamówień na kartki i zaproszenia :) Do tego powróciłam do czytania - zdążyłam już zapomnieć jak to uwielbiam, do póki nie otworzyłam książki. Wstyd się przyznać, ale miałam około 3 letnią przerwę. Tak to jest, gdy człowiek zajmuje się wieloma sprawami naraz i trudno jest wybrać, bo wszystkie się lubi :) Prócz tego powróciłam do haftu krzyżykowego. Robię sobie serwetę/bieżnik na świąteczny stół (mam nadzieję, że zdążę przed świętami. 
Mimo wszystko znalazłam chwilkę na karteczkę, która leci na wyzwanie ekspresowe do AltairArt




 ekspres

6 komentarzy:

  1. Jakoś to tak zawsze wychodzi w natłoku spraw, że z czytania zrezygnować jest najłatwiej, prawda? Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, no i niech Ci się trochę ta doba wydłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kartka. Dziękuję za udział w ekspresowym wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, bardzo lubię "zwijaskowe" róże :)
    Dziękuję za udział w ekspresowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)