niedziela, 6 marca 2016

Kwiaty, kwiaty

Witam :)

     Nie jest tajemnicą, że moja córcia uwielbia wycinanki i wyklejanki z mamą. Dzisiaj upomniała się o igłę dla siebie i zdecydowanym głosem oświadczyła, że chce wyszywać. Niestety z racji jej wieku musiałam chwilowo odmówić. Bardzo mnie cieszy, że już całkiem niedługo będziemy mogły sobie usiąść i wspólnie coś stworzyć :) Wpadł mi również do głowy zakup zestawu do nauki haftu krzyżykowego dla dzieci, być może zajączek wielkanocny coś na to poradzi :)
     Jako, że moja Hania ostatnio stara się coraz aktywniej uczestniczyć w moich twórczych procesach, często podpytuje ją jaki wzorek się jej podoba. Dzisiaj wybór padł na kwiatuchy. Kartka leci na wyzwanie "Wiosna z dodatkiem fioletu"




 fiolet

     Powstała również druga bliźniacza kartka, tym razem w kolorach brązu i żółci :) (ostatnio sporo u mnie cekinów).





8 komentarzy:

  1. Piękne. Ile lat ma Twoja Córcia? Moja Siostrzenica pierwszą matematyczną kartkę wyszyła, gdy miała lat pięć - oczywiście pod moim bacznym nadzorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Hania ma 3,5 roku :)

      Usuń
    2. No to rzeczywiście jeszcze trochę za mała.

      Usuń
  2. Przepiękny stitching :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia75. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia.
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)