wtorek, 23 lutego 2016

Wielkanoc #3

Witam :)

Wtorek już za nami, a to oznacza, że weekend jest coraz bliżej. Cieszę się ze zbliżającego się weekendu nie dlatego, że nie lubię swojej pracy, bo lubię bardzo (i wszystkim życzę, by mieli możliwość podjęcia takiej pracy, z której będą zadowoleni i poranne wstawanie nie będzie problemem), ale dlatego, że już mam plany na wspólne czynienie ozdób wielkanocnych z moją córką, która, tak jak ja, uwielbia tego typu rękoczyny. Co by nie przedłużać wrzucam kolejne kartki świąteczne :)







Baranek widniejący na kartkach, to też mój wzorek, który obecny jest u mnie już od kilku lat, niestety zapomniałam zeskanować go.
Tym razem wybrałam kiepskie tło i zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku kartek.

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka.
    Ten wzorek też mi przepadł razem z innymi wzorami.
    Pozdrawiam i dobrej zabawy przy wielkanocnych ozdóbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wielkanocny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę nowy wzorek -kartka pieknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wzorek - gratuluję pomysłu i wykonania :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)