niedziela, 14 lutego 2016

Jeszcze więcej stóp

Witam po raz kolejny dzisiaj, ale też po raz ostatni :)

Mam do pokazania  jeszcze jedną kartkę gratulacyjną ze stopami :) Napis gratulacyjny w postaci metki, bardzo przypadł mi do gustu w tej kompozycji.






Oczywiście użyłam swojego wzoru, który stworzyłam z grafiki dostępnej w internecie. Jeżeli macie ochotę obejrzeć, lub wykorzystać któryś z moich wzorów - zapraszam TUTAJ
Do doskonałości im daleko ale wydaje mi się, że wystarczająco czytelne. Część z nich jest nowa, część już ma nawet kilka lat. Jest ich na chwile obecną niewiele, ale będzie ich sukcesywnie przybywać. Będzie mi miło, gdy pozostawicie u mnie, tu na blogu info na temat opracowanych przeze mnie wzorów.

Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce :)

3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)