niedziela, 14 lutego 2016

Gratulacje z okazji narodzin

Witam po raz trzeci, ale jeszcze chyba nie ostatni :)

Kartka powstała na wyzwanie lutowe na blogu Bee Scrap. Wyhaftowany wzór stóp trafi do moich ulubionych, świetnie prezentuje się na kartce. Pochwalę się, że jest to wzór mojego autorstwa, który opracowałam na podstawie jednej z grafik dostepnych w internecie. 


Jako że na kartce można znaleźć i serca, i stopy, i przeszycia (dolna pozioma linijka bingo), a także napis, przeszycia i serca (po skosie od prawej do lewej) oraz przeszycia, przeszycia i przeszycia (po skosie od lewej do prawej), praca leci na wyzwanie lutowe do Bee Scrap. 

 lutowe




Ostatnio dosyć często wspominam o swoich projektach w postaci wzorów do haftu matematycznego i o zamiarze ich opublikowania. I tak wreszcie nadszedł na to moment. Mam zamiar dzisiaj podzielić się nimi z Wami. Opracowałam je na tyle, na ile pozwoliła mi posiadana wiedza w zakresie obsługi programów komputerowych.
Do wieczora :)
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Świetna kartka :)
    Powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i pomysłowa kartka. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. niby prosta a jaka piękna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna praca. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i elegancka, a jednak też słodka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna i prosta karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod ogromnym wrażeniem, fenomenalny pomysł! dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)