niedziela, 7 lutego 2016

Akcja 1%

Witam :)

Moja prośba do Was Kochani - jeżeli nie macie jeszcze wybranej organizacji, dla której chcecie odpisać 1% podatku, to proszę, pomyślcie o Towarzystwie Pomocy im. Św. Brata Alberta Koło Gdańskie, a konkretnie o wsparciu osób bezdomnych w procesie usamodzielniania czyli ASYSTOWANIU. Szczegóły, na temat tego, co to jest wsparcie osób bezdomnych w procesie usamodzielniania, znajdziecie klikając na poniższy banerek. Będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc. Jeżeli podoba się Wam idea, tego co robimy, udostępniajcie dalej.

 1%

To moja osobista prośba, ponieważ jest to organizacja w której pracuję juz około 2 lat.Być może kiedyś wspominałam na blogu o tym, że jestem asystentką osoby bezdomnej. Aby się nie powtarzać, zainteresowanych odsyłam na FB. Tam dowiecie się wszystkiego.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)