niedziela, 10 stycznia 2016

Dla Babuni

Witam :)
Troszkę mnie nie było, ale z powodu nawału obowiazków zawodowych i w domu, musiałam odstawić na bok przyjemności. Dzisiaj jestem już ze wszystkim na bieżąco, postanowienia noworoczne również mam, ale nie chcę ich zdradzać. Jak się spelnią to pochwalę się, a póki co, trzymajcie kciuki, bo zapowiada się przełomowy rok. To tyle prywaty. 
Z okazji zblizajacego się Dnia Babci zrobiłam kilka karteczek, dla najwiekszego skarbu każdego wnuka, jakim jest Babcia.




Tą bardzo wiosenną kartkę zgłaszam na dwa następujące wyzwania:

 a

 b

I kolejna kartka w pastelach.




Haftowany wieniec z liści jest mojego projektu, przerobiłam szkić dostepny w necie. Pamietam, że kiedyś wspominałam, że jestem na etapie tworzenia własnych wzorów. Otóż tak właśnie jest. Chętnie się z Wami nimi podzielę, ale najpierw chciałabym je odpowiednio przygotować, a to wcale nie jest proste no i wymaga czasu.

Kolejna kartka dla Babci z eleganckim kwiatem i haftowanymi motylkami 3D.




Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. jakie piękne,tylko powzdychać

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne kartki, Na pewno spodobają się obdarowanym Babciom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto, dziękuję za wizytę i komentarz u mnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak pięknie potrafisz ozdobić swoje matematyczne wyszywanki. U mnie ambicje są, ale pomysłów brak. Chyba poproszę Cię o korepetycje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne kartki wiosna pełną parą! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie wesołe kolory , pełne radości kartki! dziękuje za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki mi się bardzo podobają, ale szczególnie pierwsza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są wszystkie:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wiosennie :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki - poczułam wiosnę : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki - poczułam wiosnę : )

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)