wtorek, 8 grudnia 2015

Jest dobrze

Witam :)
W pracy dzisiaj spędziłam prawie 12 godzin w tym przez 6 godzin prowadziłam warsztaty na temat jak radzić sobie ze stresem, a przez kolejne 6 miałam indywidualne spotkania z bezdomnymi panami, których wspieram jako asystent osoby bezdomnej. Jak to udźwignęłam? - Nie wiem. Sama jestem mile zaskoczona. Bo przecież po drodze wyskoczył problem odebrania dziecka z przedszkola, a jak to się udało, to pojawił się kolejny i kolejny. Najlepsze jest to, że nawet przez chwilę nie przeszło mi przez myśl, że nie poradzę sobie. 
Suma sumarum wszyscy zadowoleni a ja mogę zaliczyć dzień do udanych :)
W ostatnim czasie mam brdzo dużo roboty i w domu i w pracy, ale znajduję czas też na przyjemności. A oto efekt:)




7 komentarzy:

  1. Twoje kartki, jak zwykle super. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny jest ten wzór haftu ... oprawa to kropka nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki :)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)