środa, 16 grudnia 2015

Bałwanki :)

Witam :)
Głośno ostatnio o bałwankach ze skarpetek. Piękna rzecz i prosta w wykonaniu. Zamarzyło się i mi towarzystwo takich słodziaków. A tak naprawdę udało mi się zrobić tylko zdjęcia i zostały przygarnięte przez moją córkę, a ja nadal poszukująca towarzystwa, zostałam zmuszona siłą rzeczy do uszycia kolejnych w najbliższym czasie. 
Same bałwanki powstały ze skarpetek męża ;), które wypełniłam ryżem, czapeczki i szaliczki wykonałam własnoręcznie z kolorowego filcu.
Przedstawiam:

elegancką Bulinkę, która dzięki swojemu urokowi powędruje na wyzwanie do Scrap scinki na wyzwanie "zabawka"


i wytwornego Bulinka,


który wiernie trwa, przy swojej wybrance :)


9 komentarzy:

  1. Słodkie Bulinki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie bałwanki :)
    Życzę wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. superowe te bałwanki! dziękujemy za udział w scrap ścinkowym wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąż nie był zły, że zabrałaś mu skarpetki? :D Bałwanki są urocze :) Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super bałwanki.Dziękujemy za udział w ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, wspaniale się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te Twoje bałwanki :-) Ja też w tym roku zrobiłam małą bałwankową armię ;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)