sobota, 17 października 2015

Świąteczne drzewo

Witajcie :)
Dzisiejszy dzień obfituje w wiele efektywnej pracy i przyjemności. Mus dyniowy zrobiony, pozamykany w słoiczki, a zimą posłuży jako dodatek do ciast i ciasteczek. Spalony gar po gotowaniu konfitury różanej w zeszłym tygodniu - odszorowany :) Pomyłam również okna, poprałam firany i zmieniłam pościel :) Uwielbiam, kiedy wszystko jest takie świeże i pachnące - w mieszkaniu czuć wtedy święta, chociaż do świąt daleko :)
W tzw. między czasie, wyskoczyłam z moją córką ma jesienny spacerek, by poszukać skarbów. Nazbierałyśmy szyszek, pięknych czerwonych i żółtych listków, dwa rodzaje jarzębin, kasztany, żołędzie i jeszcze jakieś jagody trochę przypominajace ognik a trochę jarzębinę. Wszystko wpakowałyśmy do szklanej kuli, w której kiedyś mieszkała rybka i teraz mamy piekną jesienną dekorację w salonie, a raczej w pokoju udającym salon :)
Teraz za oknem popaduje delikatny deszczyk, ale nam to wcale nie przeszkadza, bo w kubeczkach pyszna i aromatyczna herbatka z pigwą.
Znalazłam również czas na karteczki :) , chyba nie byłabym sobą, gdyby było inaczej :) A oto one:



Zgłaszam ją na wyzwanie DRZEWO

 zdjęcie


I druga bliźniacza :)




8 komentarzy:

  1. Dobrze zauważyłam, wzory na Twoich karteczkach są wyszywane (haftowane)... ale super!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to odwaliłaś dzisiaj kawał dobrej roboty :))
    Obie karteczki śliczne - życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa wyszywanka, misterna robota i bardzo elegancko wygląda Twoja choinka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Dziękujemy za udział w PWC!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)