środa, 21 października 2015

Pada śnieg

     Witam :) 
Kartka została zainspirowana mapkowym wyzwaniem Art-Piaskownicy. Wyzwanie to tak mnie natchnęło, że nawet sam wyhaftowany wzór jest mojego autorstwa. Motyw ten stowrzyłam rownież dlatego, iż prawdopodobnie w niedługim czasie poprowadzę warsztat wolontarystyczny z tworzenia kartek dla dzieci i młodzieży i chciałabym zaproponować im moje schematy. Gdy nad tym usiadłam i zaczęłam rysować i szkicować, okazało się, że to fajna zabawa i bedę próbowała częściej swoich sił w projektowaniu wzorów. Nie długo pochwalę się Wam, co tam jeszcze powstało. A tym czasem przedstawiam karteczkę :)


 pada snieg

3 komentarze:

  1. Wspaniale zinterpretowałaś mapkę, a kartka przepiękna i śliczny wzór śnieżynek - próbuj swoich sił koniecznie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne wzorki i śliczna karteczka - życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna! Życzymy powodzenia w projektowaniu i dziękujemy za udział!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)