sobota, 12 września 2015

Zmiany

Moi drodzy!

Od jakiegoś czasu kroją się zmiany w wielu obszarach mojego życia. Będą to dobre zmiany (mam nadzieję), takie o których myślę, planuję od jakiegoś czasu. Uważam, że nadszedł czas na wprowadzanie ich w życie. Dlaczego dopiero teraz? Zauważyłam, że ostatnio skupiałam się na negatywnych rzeczach, na tym co się nie udało, czego nie mam, co kto źle zrobił. W konsekwencji stres wzrastał, nie potrafiłam się cieszyć z "okruszków". Na szczęście w odpowiednim momencie zauważyłam to. Jak każdy człowiek i ja musiałam dojrzeć do pewnych rzeczy. Ale nie tylko o dojrzałość chodzi. Mam za sobą kilka wydarzeń, mnustwo przemysleń i wiele ciekawych i inspirujacych osób wkoło, co pomogło podjąć kilka wewnętrznych decyzji i pobudziło odwagę do działania. Myślę, że również perspektywa zbliżającej się jesieni, która jest moją ulubioną porą roku, dodała mi energii. Ten okres zawsze w moim życiu oznaczał czas aktywności i obfitości a także udanych projektów.
Zmiany będą dotyczyły również bloga i mam nadzieję, że Wam się spodobają. Początkowo miałam założyć zupełnie nowego, ale stwierdziłam, że ten jest dobry. Zacznę wiecej pisać. Będzie to blog nie tylko o kartkowaniu, ale też o moich "przygodach", przemyśleniach, gotowaniu, wychowywaniu, pozytywnym myśleniu, pracy i innych rzeczach, które zaprzatają moja głowę.
Oby tylko udało mi się wytrwać w tych nieworocznych postanowieniach :) Pierwszy krok już zrobiłam dzieląc się tym z Wami :) Trzymajcie kciuki :)

4 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji nowego postanowienia. Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i czekam na wprowadzenie tych postanowień w życie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam mocno kciuki i kibicuję wszelkim zmianom :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)