poniedziałek, 6 lipca 2015

Folk w barwach zachodzącego słońca

     Witam gorąco :)
Dziś pokaże Wam moje pierwsze zmagania z techniką decoupage. Jak się okazuje jet technika lekka i przyjemna ale wymagająca ogromnej precyzji. Oto moja branzoletka :)



No coż..., jestem tak zakochana w tej branzoletce, że nie chcę dostrzegać moich potknieć związanych z "pierwszym razem" i zgłaszam ją na dwa wyzwania:
nr 7 - zachod słonca na blogu Szuflada (wyzwanie trwa do 31.07)


folkowe wyzwanie na blogu Na Strychu (wyzwanie trwa do 26.07)


Zakochałam się w decoupage ;)
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Ja też się trochę pobawiłam ostatnio tą techniką i jak mi wyszło tak wyszło nie masz powodu martwić się swoją próbą całkiem nieźle Ci wyszła działaj dalej

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)