niedziela, 16 marca 2014

Fioletowe urodziny

   Witam po dłuższej przerwie :) Nie będę składała obietnic (tak jak ostatnio), że już na stałe, bo nigdy nic nie wiadomo ;) Troszkę mnie nie było -  z różnych przyczyn, głównie lenistwa ;) Oj tak, troszkę się rozleniwiłam przez ostatnie dwa miesiące. Ale wszystko co dobre, szybko się kończy - chociaż lenistwo trudno nazwać dobrym. W miedzy czasie zmieniłam pracę i wszystko wskazuje na to iż na lepsze. Moja Hania od kilku tygodni chodzi do żłobka, więc mam nadzieje, że uda mi się wygospodarować troszkę czasu na kartkowanie.
   Dzisiaj chciałam pokazać Wam zrobioną naprędce karteczkę urodzinową w formacie DL (chyba troszkę wyszłam z wprawy).


6 komentarzy:

  1. Kartki przepiękne robisz!!
    Córeczka śliczna słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i miło znów Cię widzieć :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne kolorki i piekna kartka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)