środa, 12 czerwca 2013

Z bukietem róż

   I jestem po długiej przerwie. Praca, dziecko, dom i czasu brak na przyjemność haftowania i kartkowania. Wieczorem jestem tak zmęczona po całym dniu i nieprzespanej poprzedniej nocy, że tylko kąpiel i spać. Oj, moje dzieciątko daje w nocy w kość. 
   Nie mniej jednak udało się zrobić karteczkę na ślub. Kolejne w trakcie tworzenia jest i w tym tempie pewnie będzie gotowa za miesiąc. Tym bardziej, że muszę jeszcze zaproszenia na chrzest mojej Hanki zrobić, ale niestety, tu pomysłu brak. Może jak poodwiedzam Wasze blogi, to coś mi do głowy wpadnie.
  Co by nie przedłużać - oto karteczka:


  

6 komentarzy:

  1. pięknie wyszła ta karteczka :) natomiast kartki na chrzest Hani napewno wyjda urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i klimatyczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszła ta karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i bardzo klimatyczna, Marto.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)