piątek, 17 maja 2013

Zapomniane imieniny i ekspresowa na komunię

   Jakiś czas temu zrobiłam kartkę na imieniny i zupełnie o niej zapomniałam. Osoba, która miała być nią obdarowana, niestety jej nie otrzymała, ale może trafi się wkrótce inna okazja. Natomiast karta na komunię została zamówiona na ostatnią chwilę i wykonałam ją w ekspresowym tempie. Jutro trafi do właściwej osoby :) Ale dopiero dzisiaj, jak patrzę na zdjęcie, to widzę, że nad haftowanym motywem brakuje kryształków albo perełek i wygląda jakoś pusto. Najważniejsze, że zamawiającej osobie się spodobała :)



   Natchnienia nadal brak - co widać :(

5 komentarzy:

  1. kartka komunijna jest delikatna bez przepychu te kiście winogron są śliczne, natomiast kartka imieninowa jak dla mnie genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ma się nie popdobac jak jest takla piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne obie karteczki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki. Bardzo podoba mi się motyw z ptaszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)