piątek, 1 marca 2013

I Komunia Święta Natalii

   Dziś za oknem piękne wiosenne słoneczko, więc byłyśmy z Hanią na spacerku. Było bardzo przyjemnie :) Moje dzieciątko dotlenione i zmęczone spacerkiem, smacznie śpi a ja wykorzystując tę chwilkę, skleiłam zaproszenia na Komunię, które zamówiła moja kuzynka. Wczoraj poprzycinałam papierki, przygotowałam dodatki, kilka dni wcześniej wyszyłam krzyże a dziś tylko wszystko posklejałam. Zaproszenia, a właściwie to z pierwszego zdjęcia, zgłaszam na  wyzwanie clean&simple na blogu Na Strychu





 


A to moja Żabcia :)



5 komentarzy:

  1. zaproszenia śliczne, a Twoje maleństo urocze tak pięknie się śmieje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zaproszenia a Hania słodziakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia bardzo eleganckie, a Hania tak się słodko śmieje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze maleństwo1 A karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)