piątek, 25 stycznia 2013

Zielony smok

   Witam dzisiaj po raz trzeci :) Tak długo nic nie pisałam, to dzisiaj nadrabiam, a że moja Żabka miała dzisiaj dobry humorek, to skorzystałam z okazji i sobie potworzyłam. Z tej karteczki jestem bardzo dumna i bardzo mi się podoba. Stworzyłam ją dla chłopczyka, który przyjdzie na świat za kilka miesięcy. Chciałam ją zgłosić na trzy wyzwania, niestety w jednym kartka nie spełnia warunków, ponieważ nie użyłam sklepowych papierów. Ostatecznie zgłaszam ją na dwa:
- wyzwanie urodzinowe w Scrap Butik z guzikiem - mam nadzieje, że karta z okazji narodzin zostanie zaliczona do tematyki urodzinowej, bo w końcu bez narodzin nie ma urodzin :)
 
 
 



   Wzorek na tego pięknego smoka (albo dinozaura - co kto woli) zaczerpnęłam z bolga Bergkaarten.

6 komentarzy:

  1. Jaki uroczy smoczek !:D Kolorki też urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna karteczka...a corcia slodka...gratuluje takiej pociechy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta karteczka świetna - jak zwykle u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka karteczka:) dzięki za udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza karteczka! ależ Ty pięknie igłą czarujesz karteczki :)
    Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo słodziutka karteczka :D
    dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Pasji :D
    vernon

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)