piątek, 14 grudnia 2012

Zimowa chatka

   Wczoraj, wypisując kartki, okazało się, że mam o jedną za mało. Musiałam szybko coś zrobić, bo to już ostatni dzwonek aby wysłać życzenia by dotarły na czas. Przeglądałam wzory i wpadła mi w ręce chatka obsypana śniegiem. Zastanawiałam się nad nią długo, bo sam wzór nie wyglądał na "magiczny", ale uznałam, że spróbuję, że może coś z tego będzie. No i mamy tego efekt, wyszło całkiem fajnie. Kartkę zgłaszam na konkurs p.t. ZIMOWA CHATKA na blogu Akademia rękodzieła.


4 komentarze:

  1. Od razu przypomniała mi się bajka ze Żwirkiem i Muchomorkiem w roli głównej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! pełen podziw! Piękna! Choineczki urocze! Dzięki za zgłoszenie do naszej zabawy! Pozdrawiam i serdeczności na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)