wtorek, 11 grudnia 2012

Mini candy

   W końcu przybrałam się do zorganizowania candy. Wprawdzie jest bardzo skromne, ale może ktoś się skusi. Tak więc zapraszam Was na zimowe mini candy. Do zgarnięcia garstka zimowych przydasi. 



Zasady:
- zostaw pod postem komentarz deklarujący chęć wzięcia udziału w zabawie,
- wklej banerek na swoim blogu na pasku bocznym,
- zapisywać się mogą osoby posiadające bloga i posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski,
- zapisywać się można do piątku 14.12.2012 do godziny 20.00, ogłoszenie wyników tego samego dnia do godziny 24.00

18 komentarzy:

  1. moim zdaniem nie liczy się czy duzo czy mało ale to ze chcesz się podzielić,ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Elę.
    Liczy się chęć podzielenia i zabawy.
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram poprzedniczki i zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się na te świateczne słodkości dla mnie to jest dużo ,jeszcze nie wygrałam żadnego candy może poszczęści mi się u ciebie Martusiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zapisuję się po te słodkości świąteczne :)

    Na pewno by się nie zmarnowały :)

    Banerek wstawiłam :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. całkowicie popieram Elę17 ...
    również ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce i ja ! Choćby po najmniejszą gwiazdeczkę bo liczy się gest :) A cieszy każdy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do zabawy. Banerek wisi http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dołączam się do "zabawy" :) Przydasie zawsze w cenie. A ponieważ dopiero zaczynam to zobaczymy jakie szczęście maja początkujący.
    Zapraszam do siebie. Banerek w bocznym pasku. U mnie póki co dość pusto,ale niedługo spieszę uzupełniać blog zdjęciami swoich prac.

    Zapraszam:
    http://revi-art-hm.blogspot.com/
    revi.art.hm@gmail.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. to i ja chętnie się zapiszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :]

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Candy ma w sobie wiele serca, jak Twoje prace, które podziwiam. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się z przyjemnością na wspaniałe candy :-) Zapraszam również na moje :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się z chęcią zapiszę a czemu by nie.

    Zapraszam też na mój blog: http://adziamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wkomponuję się w kolejkę i reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)