sobota, 10 listopada 2012

Wielki powrót z cudowną spodziewaną niespodzianką

   I oto jesteśmy :) Po prawie dwutygodniowym pobycie w szpitalu wreszcie obie jesteśmy w domku. Najpierw leżałam tydzień na patologii ciąży, bo Hania nie chciała się urodzić i wreszcie w 42 tygodniu ciąży poród został wywołany. rodziłam cały dzień od około 10 rano aż wreszcie po wielu trudach o godzinie 20.47 dnia 05.11.2012 roku na świat przyszła Hania. Najwspanialszy cud świata ważył 2750g i mierzył 51cm. 
   Od wczoraj jesteśmy w domu, obie zdrowe i szczęśliwe. Dokuczają mi troszkę szwy, ale to nic. Najważniejsze, że już wszyscy razem,  córcia, tata i mama mogą się sobą cieszyć.

Nasz mały cud.


28 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Piękny ten Wasz CUD :):):) Rośnij zdrowo Haniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwych rodziców. Niech wam córeczka zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    piękna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna,WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękna mała!
    Wszystkiego dobrego i duzo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje dla szczęśliwych rodziców, a mała niech Wam zdrowo rośnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hania jest naprawda śliczna, słodziak:*
    Zdrówka życzymy i jak najwięcej przespanych nocy;)
    Buziolki:*
    Iza Robert Anieluszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Marto z okazji przyjścia na świat Waszej Hani życzę całej Waszej Trójce: dużo zdrowia i uśmiechów, pisków, wrzasków i moc zabawy, sporo radości z tupotu malutkich nóżek, łez szczęścia z pierwszego uśmiechu, ząbka, słowa i kroku, porozrzucanych wszędzie klocków przytulenia okrągłej główki i uścisków małych rączek. danfi

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację Marto ja jestem juz babcią dzis odbył się chrzest mojej wnusi Agatki

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, mala, slodka kruszynka :) Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla świeżo upieczonych rodziców, śliczna ta Wasza kruszynka - samych radosnych dni z Waszym maleńkim cudem Wam życzę, marcela

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacja :) Hania jest prześliczna, niech zdrowo rośnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Marto, ależ śliczna ta Wasza Hania!!!
    Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki, niech Wam mała zdrowo rośnie :)
    Pozdrawiam, wernatka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudną córeczkę urodziłaś. Gratulacje dla Ciebie i tatusia :) Niech zdrowo rośnie na Waszą cudną pociechę . Wysyłam za Twoim pośrednictwem buziaczki od forumowej ciotki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Wam z całego serca :):):)
    Przepiękny jest Wasz aniołek!
    Życzę Tobie i całej rodzinie wszystkiego, co najpiękniejsze a zwłaszcza wielu radosnych, cudownych chwil spędzonych z waszym kochanym aniołkiem:)
    pozdrawiam cieplutko!
    No i szybkiego powrotu do zdrowie i sił!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla rodziców!! Hania cudna, przepiękna, słodka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje. Dzieci to najwspanialszy prezent od Boga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Hania prześliczna, niczym Aniołek:) Cieszcie się każdą chwilą! Ja jeszcze 1,5 miesiąca muszę czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna !! Dużo zdrówka dla Was i spokojnych nocy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza, dużo zdrówka dla Was i serdeczne gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnego razu było dziecko gotowe, żeby się urodzić. Więc któregoś dnia zapytało Boga:
    - Mówią, że chcesz mnie jutro posłać na ziemię, ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe i bezbronne?
    - Spomiędzy wielu aniołów wybiorę jednego dla ciebie.
    On będzie na ciebie czekał i zaopiekuje się tobą.
    - Ale powiedz mi, tu w Niebie nie robiłem nic innego tylko śpiewałem i uśmiechałem się, to mi wystarczało, by być szczęśliwym?
    - Twój anioł będzie ci śpiewał i będzie się także uśmiechał do ciebie każdego dnia.
    I będziesz czuł jego anielską miłość i będziesz szczęśliwy.
    - A jak będę rozumiał, kiedy ludzie będą do mnie mówić, jeśli nie znam języka, którym posługują się ludzie?
    - Twój anioł powie ci więcej pięknych i słodkich słów niż kiedykolwiek słyszałeś, i z wielką cierpliwością i troską będzie uczył Cię mówić.
    - A co będę miał zrobić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą?
    - Twój anioł złoży twoje ręce i nauczy cię jak się modlić.
    - Słyszałem, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?
    - Twój anioł będzie cię chronić, nawet jeśli miałby ryzykować własnym życiem.
    - Ale będę zawsze smutny, ponieważ nie będę Cię więcej widział.
    - Twój anioł będzie wciąż mówił tobie o Mnie i nauczy cię, jak do mnie wrócić, chociaż ja i tak będę zawsze najbliżej ciebie.
    W tym czasie w Niebie panował duży spokój, ale już dochodziły głosy z ziemi i Dziecię w pośpiechu cicho zapytało:
    - O, Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć powiedz mi, proszę, imię mojego anioła.
    - Imię Twojego anioła nie ma znaczenia, będziesz do niego wołał:
    "MAMUSIU".

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Wam córci i niech się zdrowo rośnie. Dużo zdrówka tez Tobie życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie prawdziwej Miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje ślicznej, zdrowej kruszynki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)