czwartek, 25 października 2012

Perypetie ciążowo-szpitale i karteczka

   Właśnie wróciłam ze szpitala i wstawiłam zacier drożdżowy na maślane bułeczki.

   Wczoraj od lekarza prowadzącego moją ciążę dostałam skierowanie do szpitala, ponieważ łożysko na już III stopień dojrzałości i zrobiło się mało wód płodowych. Dzisiaj rano pojechałam ze skierowaniem do szpitala w którym chciałam rodzić, tam lekarz zapytał co mi dolega i stwierdził, że nie potrzebnie do nich przyjechałam, bo nie mają miejsc na oddziale. Bez przeprowadzenia jakichkolwiek badań odesłał mnie do innego szpitala. Pojechałam więc do innego szpitala. Zostałam przyjęta, zrobili KTG, USG i okazało się, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie ma sensu kłaść mnie na oddział. Kazali jechać do domu i w sobotę z rana stawić się na kontrolne KTG, no chyba, że wcześniej zacznę rodzić :) Wróciłam do domu zmęczona, głodna i zmoknięta ale szczęśliwa że wszystko ok i że mogę w spokoju w domku czekać na to co przyniosą kolejne dni:) Rozczarowana podejściem personelu w szpitalu, w którym chciałam rodzić i który ma dobra opinię, podjęłam dzisiaj decyzję, że chyba jednak rodzić będę w tym drugim.

   Mam jeszcze do pokazania jedną karteczkę świąteczną, póki co ostatnią. Muszę chwilkę odpocząć i poszukać nowych inspiracji.


7 komentarzy:

  1. Kochana powodzenia:)Karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta choineczka!
    A póki co, to trzymam mocno kciuki za szybkie i szczęśliwe rozwiązanie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęśliwego rozwiązania. Choineczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. To juz? Spokojnego rozwiazania!
    Karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna choinkowa karteczka:)szczęśliwego rozwiązania:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta i wszystkie karteczki śliczne.
    Życzę Ci szczęśliwego rozwiania. Beleczki zapowiadaj się smakowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    Piękna karteczka.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)