środa, 18 lipca 2012

It's a girl!!!

   Oj zaniedbałam bloga... Przyznaję się bez bicia, jestem leniwa ostatnio ;) Uwielbiam swoją pracę, ale po pracy nie mam ochoty na nic. Szuflada zamknięta, a dziurkacze się kurzą. Mam nadzieję, że lenistwo mi w końcu przejdzie, bo grono zamawiających kartki się powiększa i produkcję kartek świątecznych chyba zacznę w tym roku we wrześniu. Ale nie o tym chciałam...
   Chciałam podzielić się z Wami wspaniałą nowiną :) Otóż byłam dzisiaj z moim mężem na USG. Mąż pierwszy raz widział nasze dzieciątko i zakochał się :) Poznaliśmy dzisiaj też płeć naszego maleństwa, będziemy mieli maleńką Hanię :) Córunia tatusia :) No i najważniejsze, że córcia jest zdrowa i prawidłowo się rozwija :)
   Ciąża to cudowny stan :)

9 komentarzy:

  1. Marta
    serdecznie gratuluję :))
    A już się zastanawiałam czy u Was wszystko w porządku, bo dawno Cię nie było - najważniejsze, że mała zdrowa i rozwija się prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda " ciąża to cudowny stan " i z całego serducha gratuluję :) A na karteczki robione czekam ,bo lubię je podziwiać :) Pozdrawiam i życzę by dzidzia rosła zdrowo z dnia na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Cieszę się razem z Wami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martusiu, GRATULACJE i wszystkiego co dobre dla Waszej powiększającej się rodzinki - jotka1961

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)