wtorek, 5 czerwca 2012

Dobry dzień

   Dzisiaj mam bardzo dobry dzień i myślę, że teraz to już będzie tylko lepiej :) Chciałam podzielić się z Wami nowinami. Jesteście gotowi?!
   Od jutra zaczynam pracę! Jestem szczęśliwa, wreszcie ruszyła moja kariera zawodowa. Będę pracowała jako psycholog w MOPR. Co prawda umowa tylko do końca grudnia, ale na początek wystarczy. Jutro mam szkolenie i dowiem się co i jak.
   Moje szczęście jest tym większe, że dzisiaj byłam na kolejnym USG. Szkoda tylko, że w mojej przychodni panują takie zasady, że tatusiowie nie mogą w tym uczestniczyć, ale za to w lipcu idziemy z mężem razem na USG do prywatnego gabinetu i może uda się dojrzeć któż to siedzi w tym brzuszku. Ostatnio pisałam, że mam dwa terminy, a dzisiaj okazało się, że terminy prawie się ze sobą zeszły i jest to około 19 tydzień ciąży (półmetek). Jestem dumna z maleństwa, które zdrowo rośnie. Okazało się również, że przytyłam nie całe pół kilograma (od początku ciąży) - mało, ale i tak lepiej niżbym schudła. Brzuszek taki jaki był, taki i jest, ciągle pasują na mnie moje ubrania, aczkolwiek spodnie robią się przyciasne.
   Czyżby spełniły się moje noworoczne postanowienia? Praca, dziecko i bycie lepszym człowiekiem?-co do tego ostatniego, to nie mnie oceniać, ale myślę, że ciąża w tym pomaga. Mam teraz zupełne inne nastawienie do świata :) Oby tak dalej :)

6 komentarzy:

  1. Martuś, gratuluję dostania pracy i cieszę się razem z Tobą - raz z powodu pracy, a drugi, że wszystko z dzidzią jest w porządku.
    Warto marzyć i masz dowód, że marzenia naprawdę się spełniają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)i powodzenia w pracy:)Super że z maleństwem wszystko dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą:) Same dobre rzeczy u Ciebie się dzieją, oby tak dalej! Życzę dużo zdrowia dla Was i powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, gratuluję dostania pracy i cieszę się razem z Tobą. Wspaniale też, że oboje czujecie się dobrze i że wszystko w porządku.
    Trzymajcie się cieplutko i sukcesów w pracy życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Twoim szczęściem.
    Pozdrawiam i całuję.
    Iza.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)