niedziela, 6 maja 2012

Z tasiemkowymi kwiatuszkami

   Pokusiłam się dzisiaj na eksperymenty z tasiemką, udało mi się zrobić kwiatuszki, które świetnie pasują do kartki na Komunię i nie tylko. Mając kwiatuszki, nie mogłam się powstrzymać, by nie zrobić kartki. Kartka powstała wg mapki z bloga Scrapgang. Pokusiłam się również o dodanie jednego kryształka w prawym górnym rogu kartki i zamianie tekstu na trzy kryształki w lewym dolnym rogu kartki. Karta ma format DL. Mam nadzieję, że praca się spodoba :)



7 komentarzy:

  1. Podoba się:) Kwiatki są takie delikatne, że kartka wygląda dzięki nim subtelnie , a jednocześnie uroczyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka i wspaniałe kwiatuszki - spodoba się z pewnością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :)

    Zapraszam do siebie na Candy :)
    http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja mapki!
    Dziękuję za zgłoszenie do mojego candy - trzymam kciuki za wynik losowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)