czwartek, 24 maja 2012

Dawno ...

   ... mnie tu nie było. Ostatnio jakoś czasu mi brak, nie umiem się zorganizować :) Muszę coś z tym zrobić, bo tak leniuchować nie można, chociaż wszyscy mi powtarzają, żebym korzystała póki mogę hihihi. 
   Dzisiaj w końcu się zebrałam i zrobiłam karteczkę na chrzest dla chłopca. Muszę jeszcze co najmniej dwie zrobić i 4 na ślub. Oto karteczka, inna od dotychczasowych:



   A moją uwagę ostatnio przykuwają puzzle - 1000 kawałków. Bardzo dawno temu było to moje hobby. Teraz z przyjemnością do tego chętnie powróciłam. Te puzzle są bardzo trudne, jest dużo bąbelków, małych rybek i duuuużo niebieskiego :) siedzę nad nimi od niedzieli.

4 komentarze:

  1. Piękna karteczka, rzeczywiście inna, ale bardzo elegancka w swej prostocie :)

    Układanie puzzli ćwiczy cierpliwość więc układaj, układaj, układaj, bo cierpliwości będziesz potrzebowała całe morze a może jeszcze więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory na tej kartce:) tak jakbyś natchnienie czerpała z puzzli :)) Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka na chrzest super, wszystko rewelacyjnie pasuje szczególnie podobają mi się kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)