sobota, 28 kwietnia 2012

Zakładek kilka

   Za oknem wiosna w pełni, zielono i ciepło :) Moje zajęcia całkowicie pochłaniają mój czas, na robienie kartek już wcale nic nie zostaje.  Na szczęście są jeszcze weekendy :) 
   Pewna dziewczynka o imieniu Natalka, poprosiła mnie o zrobienie kilku zakładek. Bardzo lubi czytać, ale ciągle gubi zakładki. Zrobiłam 4 sztuki, każda w innym kolorze, z innym motywem i w innym rozmiarze :) Może tym razem się nie zgubią :)


   Zdradzę Wam małą tajemnicę :) Właśnie rozpoczął się 3 miesiąc mojej ciąży, która okazała się miłym zaskoczeniem. Na samym początku było nieciekawie, było wiele strachu i mnóstwo kotłujących się myśli. Powodem był pusty pęcherzyk płodowy. Lekarz nie mógł ocenić długości ciąży i istniało ryzyko, że zarodek się nie rozwinie. Na drugiej wizycie okazało się, że ciąża jest młodsza niż przypuszczałam, a pęcherzyk był pusty, ponieważ zarodek był zbyt mały by go dostrzec. Serduszko już bije i wszystko jest w porządku. Teraz z niecierpliwością czekam na następną wizytę :) Jestem bardzo szczęśliwa i po cichutku marzę o synku, ale musi minąć jeszcze sporo czasu, za nim będzie można sprawdzić jakiej płci będzie mój skarbek :) BĘDĘ MAMĄ !!!

7 komentarzy:

  1. Zakładki ładniutkie:)Kochana gratulacje:):)Cieszę się:)Wszystkiego dobrego na ten wspaniały czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakładki, ta pierwsza w fioletach dla mnie najpiękniejsza.
    Serdeczne gratulacje, bycie matką jest najwspanialszym uczuciem na świecie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zakładki, a jaka różnorodność :)

    Serdecznie Ci gratuluję i cieszę się razem z Tobą:) życząc wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  4. Marto śliczne zakładki i jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, jeszcze raz GRATULUJĘ!
    Zakładki śliczne i pomysłowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE :)
    dużo zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładki bardzo ładne! Zwłaszcza pierwsza i ostatnia!
    I bardzo się cieszę, że będziesz mamą:):) Gratuluję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)