niedziela, 15 kwietnia 2012

Elegancja

   Oj dawno mnie tu nie było. Ostatnio mam bardzo mało czasu, wolontariat pochłania mnóstwo mojej energii i czasu również nie mało, a kiedy przychodzi weekend, to nic się nie chce.
    Na Waszych blogach pojawia się coraz więcej prac związanych ze Św. Komunią i ślubami, z przyjemnością podglądam je, bo i ja muszę się wziąć za te tematy. Póki co, dziś mam do pokazania karteczkę w wymiarach 10,5 cm x 21 cm. Karteczka poleci do Teksasu jako podziękowanie za prezent. Oj długo czekałam na inspirację, ale w ostatnim czasie pojawiły się dwa wyzwania, które ułatwiły mi pracę i udało się dopasować kartkę również do trzeciego wyzwania:
- wyzwanie #4 na blogu Rapakivi - kartka z użyciem koloru czarnego oraz embossingu na zimno
- wyzwanie z mapką #154 na blogu Unscripted Sketches 
- wyzwanie #7 Die Cuts or Punches na blogu Sugar Creek Hollow 


i mapka #154



19 komentarzy:

  1. jaki misterny kwiatek! Daje ładny efekt, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ... love that gorgeous stitched bloom ... so glad you joined us at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ładna i elegancka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! This is absolutely stunning! Your stiched flower is beautiful! The tall & narrow size of the card works perfectly to showcase the flower. Thank you so much for sharing this beautiful creation with us this week at Unscripted Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancja - francja :)) - bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. This is amazing... what a gorgeous flower..
    thanks for joining us at Unscripted Sketches.
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka i połączenie kolorów bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda, że czerń dodaje elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely punches! so pretty!

    Thank you for joining us this week at SCH! We loved having you!

    Holly SCH DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous card - love the stitching on this this!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great use of the sketch! Thanks for joining us at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful work and great use of the sketch. Thank you for joining us at Unscripted!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancka karteczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kartka, podoba mi się haft matematyczny w centrum :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)