sobota, 3 marca 2012

Wyniki Candy

   Miałam losować jutro, ale nie mam serca kazać Wam czekać jeszcze jeden dzień na wyniki mojego candy. Byłam wielce zaskoczona ilością chętnych. W sumie było około 190 chętnych, ale kilka osób nie spełniło wymogów losowania, więc komentarze usunęłam - zajrzałam do wszystkich :) 
   Żeby dłużej nie przeciągać ... Losy umieściłam w szklanej kuli ...


...i wylosowałam jedną osobę - a wygrywa .... eniutek z blogiem Mój świat i moje pasje (przepraszam za jakość zdjęcia)


   Gratuluję i proszę o kontakt na e-mail: martagrams@gmail.com. Na adres czekam do wtorku do godziny 21.00.

   W sprawie pracy w zasadzie nic się nie zmieniło udało mi się dostać na darmowy, nieformalny staż (wolontariat). Nadal walczę z urzędem o swoje prawa, we wtorek idę do prawnika w tej sprawie. 
   Miłego wieczoru :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej i dziękuje za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla wygranej i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za poniedziałek;-)
    Za siebie też trzymałam, ale nie udało się;-(
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni
    i troszkę zazdroszczę :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    zapraszam do siebie na Foto Candy http://mojemonikowo.blogspot.com/2012/02/portret.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurrra!!!!! Wygrałam bardzo się cieszę :) Dziękuję wszystkim za gratulacje i oczywiście wysyłam adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za emocje i zabawę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje candy, jeszcze 2 godziny zapisów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwycięzcy, a Tobie życzę Powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)