poniedziałek, 19 marca 2012

Rybka

   Dzisiaj mamy przepiękną pogodę nad morzem, wprawdzie wieje dość silny wiatr, ale świeci piękne słoneczko. Na morzu są spore fale, które zainspirowały mnie i powstała karteczka. Na jaką okazję? Nie wiem, ale pewnie jakaś się znajdzie :)


   Muszę się pochwalić! Dzisiaj spotkała mnie superaśna niespodzianka. Dostałam od Eli paczkę niespodziankę, a w niej cudowny komin w pięknym kolorze i dwie szpuleczki nici do moich wyszywanek. Oj jak bardzo żałuję, że zima się skończyła ;) Elu jeszcze raz dziękuję Ci z całego serca.

11 komentarzy:

  1. Prezent super.
    A karteczki - podziwiam i podziwiam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu, to ja sama je wymyśliłam. Miały być różyczki ale nie wychodziły i tak powstały te proste kwiatki. Jest to kawałek wstążki szer. 2,5cm, np.7 cm, fastryguję wzdłuż dłuższego brzegu, ściągam nitkę i zszywam krótsze boki, a środek to 3 szpileczki wbite do wkładu styropianowego, można też przykleić, ale tak jest mi łatwiej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź, kwiatuszki pięknie się prezentują:) muszę i ja spróbować :)

      Usuń
  3. milusia rybka a prezencik bardzo miły,też lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna rybka, poza tym okazja zawsze się jakaś znajdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna rybka:) i zajączek w jednym z poprzednich postów też:) dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ,że nie tylko ja dzisiaj dostałam miłą przesyłkę :) Twoje kartki są CUDNE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin rzeczywiście rewelacyjny :D Ja staram się zrobić mój już od roku ale ciągle czasu brak :( ale teraz chyba już nie muszę się spieszyć bo za oknami ciepełko :D

    Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marta bardzo się cieszę, że niespodzianka się udała, a co najważniejsze, że Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)