niedziela, 4 marca 2012

Koszyczek origami

   Zostałam dzisiaj ciocią!!! Ogromnie się cieszę :) Moja bratowa urodziła dzisiaj dziewczynkę o wadze 3 100. Jestem bardzo dumna z bratowej i brata. Poradzili sobie świetnie. Gratuluję Wam moi kochani! 
   Pełna radości, dumy i weny zrobiłam dzisiaj koszyczek origami. Wystarczy wsypać do niego czekoladowe jajeczka , dołożyć karteczkę z życzeniami, zapakować w folię i super prezent na Wielkanoc  :) Pomysł na koszyczek zaczerpnęłam od kasi123 a pomysł na kokardki origami zaczerpnęłam od amlai






   Koszyczek prezentuje się ciekawie, a z czekoladkami będzie jeszcze ciekawszy. Na razie jest pusty, a to dlatego, że ja i mój mąż jesteśmy łasuchami i żadne słodkości przed nami się nie ukryją :)

4 komentarze:

  1. Koszyczek jest świetny a kokardy dookoła fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek śliczny, kokardy też super :)
    A przede wszystkim serdecznie gratuluję zostania ciocią :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zostania ciocią!

    Świetny koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny koszyczek ;) Gratuluję zakończenia mojego tutorialu i takich ładniutkich kokardek ;) A jeszcze podkleiłaś końcówki przed włożeniem pod kwadracik? Wtedy to ładnie się trzyma, nie przesuwa i nie wysuwa :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)