sobota, 3 marca 2012

Komplecik

   Poproszono mnie o zrobienie kartki na bierzmowanie. Kartka ma być dla dziewczyny, oczywiście skojarzył mi się od razu kolor różowy. Nie wiem dlaczego, w zasadzie myślałam też o żółtym, ale ostatecznie zostało na różu. W zamiarze była delikatna, ale chyba nie do końca mi to wyszło. Do kompletu zrobiłam pudełeczko. Całość prezentuje się tak:




   Żółte kwiatuszki robiłam sama z pręcików i kwiatka sześciopłatka (scrapki kiedyś dostałam z prywatnej wymiany i zanim wpadłam, że można z nich robić takie piękne kwiatki, to zużyłam je do czegoś innego, a więc więcej takich kwiatuszków nie będzie (oprócz tych, które jeszcze mam), do póki nie kupie sobie takiego dziurkacza).
   Ostatnio pojawił się problem z moimi komentarzami, które zostawiam na innych blogach. Doszły mnie słuchy (dziękuję Elu za zwrócenie na to uwagi), że na e-mail dociera wiadomość, że zostawiłam komentarz pod postem, a pod tym postem na blogu go niema, mimo że faktycznie go tam zostawiłam). Może ktoś z Was wie, dlaczego się tak dzieje? Będę wdzięczna za podpowiedź. Postaram się sprawdzić w ustawieniach, może tam coś nabroiłam.
   Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na kolejnej zabawie candy na blogu Rapakivi. Do wygrania jest bon o wartości 30 zł. 

 

2 komentarze:

  1. Cudna praca, kwiatki super, a krzyż jak pracowicie wykonany!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)