poniedziałek, 12 marca 2012

Kamieniczki

   Moje drogie, bardzo Wam dziękuję za wsparcie, muszę przyznać że to bardzo miłe, kiedy jest tyle empatii w koło.  Obecnie czekam na telefon z zaproszeniem na drugi etap rekrutacji - czy się doczekam? Mam nadzieję, że tak. O ironio, jeśli, go przejdę, będę pracowała w Urzędzie Pracy :) 
   W powietrzu czuć bardzo szybko zbliżającą się wiosnę. Wiosna kojarzy mi się z wieloma wspaniałymi rzeczami, również z pięknymi starymi kamienicami, które w raz z rozkwitem winobluszczu, ożywają. W moim mieście jest wiele takich kamienic i marzę by w jednej z nich zamieszkać :) Takie budynki mają swój niepowtarzalny klimat. 
   Z myślą o wspaniałych kamienicach i niedawno ogłoszonym wyzwaniu #7 p.t. "Inna strona miasta" w  Kreatywnym Zakątku , powstała moja karteczka, która przedstawia okno kamienicy oplecione dziką różą :)


8 komentarzy:

  1. piękna karteczka, Marto (wzorek mi znajomy - chyba mieszka też i u mnie na dysku)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie na pewno go przejdziesz ;) Trzymam kciuki :)
    Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podejście do tematu, okno fantastyczne!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
    Pozdrawiam, Ayeeda
    Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja i piękne wykonanie.
    Dziękuję za udział w zabawie,
    Julia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna! Inne zresztą też :) Aż mi się zachciało haftu matematycznego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham różane motywy n pracach.
    Ślicznie wyszyta karteczka.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna interpretacja tematu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu .
    Pozdrawiam
    Rydia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)