wtorek, 20 marca 2012

Jaja i kurczaki

  Dzisiaj miałam bardzo wyczerpujący dzień i fizycznie i psychicznie, jutrzejszy też taki będzie. Ale cieszę się z tego. Co prawda na staż się nie dostałam, pracy też nie mam, ale zostałam wolontariuszką w Pogotowiu Opiekuńczym. Dzieci są fantastyczne, ciekawe świata i pochłaniające mnóstwo uwagi. W najbliższym czasie chyba nie będę miała sił na robienie karteczek. Ale mam kilka w zapasie, i coś od czasu do czasu pokażę.
   Dzisiaj będą cztery karteczki. Dwie pierwsze zrobiłam dzięki uprzejmości DigiAsi, która pozwoliła przerobić stempelek na wzór haftu matematycznego.



 Oraz karteczki z kurczaczkami :)



8 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:)A ta z kurczaczkami jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne w swej prostocie karteczki "wydziergałaś" Marto - bardzo mi się podobają. Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te karteczki :) a w tych kurczaczkach to się zakochałam :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki.Bardzo podoba mi się ten przerobiony stempelek - prosty, a jaki śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki:)Kurczakowe są super:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace. miło mi, że zgłosiłaś się do mojego candy. Dziś będzie losowanie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)