wtorek, 7 lutego 2012

Wielkanocne jaja


   Korzystając z wolnego dnia, który wyjątkowo miał być dniem zajętym, zrobiłam dwie karteczki. Pracami tymi oficjalnie otwieram na swoim blogu sezon wielkanocnych poczynań z papierem. Wielkanoc za dwa miesiące, a więc czas najwyższy rozpocząć "produkcję" kartek. Kartki z wielkanocnymi jajami wyglądają tak:
 

 
   Kartki powstały wg pewnej mapki, ale uznałam, że dodam jeszcze kwiatuszki i powstały zupełnie inne prace.
   Dzisiaj mam pierwszy dyżur na infolinii. Troszkę się denerwuję, czy będę umiała pomóc osobom, które zadzwonią. 

8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki :)
    Nie wiedziałam, że święta już tak blisko...

    Powodzenia na dyżurze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie... czas już pomyśleć o kartkach wielkanocnych.
    Masz wspaniałe pomysły na kartki wielkanocne, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki.
    Faktycznie święta już za 2 miesiące - chyba przez te mrozy wydawało mi się, że jest więcej czasu, a ja mam jeszcze tyle innych rzeczy do zrobienia zanim zacznę kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne:) i chyba pierwsze wielkanocne, jakie widzę na blogach w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne!!! Naprawdę pora zacząć myśleć o drobiazgach wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)