piątek, 3 lutego 2012

Simple

   Od jakiegoś czasu chodziła za mną kartka typu simple. Jak sama nazwa wskazuje, kartka powinna być prosta, ale ja nie wiedziałam jak się do niej zabrać. Dzisiaj na blogu Clean&simple pojawiła się mapka #176. Tak patrzyłam na nią i patrzyłam i w głowie zrodził się taki oto pomysł:


i inspirująca mapka:

   Zdjęcie nie oddaje uroku kartki. Wina leży po stronie braku profesjonalnego aparatu i oczywiście braku umiejętności i talentu do pstrykania zdjęć. W realu karteczka jest naprawdę ładna i chętnie zatrzymałabym ją tylko dla siebie, ale niestety (a raczej stety) była robiona w konkretnym celu, dla konkretnej osoby i dla tejże osoby zostanie podarowana. Pociesza mnie myśł, że to pierwsza i nie ostatnia kartka tego typu.

11 komentarzy:

  1. simple ale pięknie i tak delikatnie to wyszło:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu na zdjęciu karteczka też ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka, największy urok tkwi w prostocie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, lubię tłoczone tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, od dawna wiadomo
    że elegancja tkwi w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna w swojej prostocie - bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta kartka, właśnie dla tego że jest skromna

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)