piątek, 3 lutego 2012

Róża

   Ponieważ luty to w mojej rodzinie czas urodzin (urodziny męża, naszych mam, siostry męża i naszej znajomej), to czas najwyższy zabrać się za kartki urodzinowe. Miałam kilka w szufladzie, tak na wszelki wypadek, hihihihi, ale rozeszły się, z czego bardzo się cieszę. Wczoraj wieczorem zrobiłam karteczkę z różą wg mapki #20 na blogu Freshly Made Sketches


i mapka, która pomogła w stworzeniu kartki:


   Bardzo lubię pracę z mapkami, czasem ułatwiają sprawę, a czasem ją komplikują przez co praca staje się ciekawsza :) Tym razem jednak, chyba przedobrzyłam sprawę dodając złoty napis.

11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka:)Cudna różyczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. More beautiful stitching and colors! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna róża i śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Another cool stitched card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ... your card is great ... I love your stitching and I love your styling!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the stitching! Great card!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, another stunning card! So glad to see you again at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow that stitching is stunning. The colors are so fresh and fun! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)