czwartek, 16 lutego 2012

Pokręcone

   Dzisiaj świeci piękne słoneczko, śnieg się topi i chyba czuć już wiosnę w powietrzu. A skoro mowa o wiośnie, to i o Wielkanocy :) Czas na kolejne kartki świąteczne. Ale żeby Was nie zanudzić tymi wielkanocnymi jajkami, to również pokażę urodzinową lub imieninową kartkę (kto co woli, pasuje na obie okazje). Niestety kartki na zdjęciach wyszły jakieś takie pokręcone, chyba nie chciały być fotografowane. Każda miała chyba po 20 fotek i wszystkie powykręcane. Złośliwość rzeczy martwych :)  No dobra, dość pisania z mojej strony a czytania z Waszej. Oto karteczki:
 - pierwsza wg mapki #145 na blogu Unscripted Sketches


- mapka #145

- druga karteczka powstała zgodnie z mapką #22 na blogu Freshly Made Sketches (ciekaw czy przejdzie bez napisu)


- oraz mapka #22

- trzecia urodzinowa i moja ulubiona powstała na wyzwanie z Novinką na blogu Kreatywne Pole


- mapka, wg której powstała kartka

  A teraz zmykam, bo mam troszkę pracy do zrobienia, do środy muszę przygotować wstępną propozycję warsztatu o tematyce wiosenno-wielkanocnej :) A może Wy macie jakieś "czarodziejskie pomysły", z których mogłabym skorzystać ?

17 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute card! love the little flowers on the side!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta kolejne śliczne kartki popełniłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki zwłaszcza ta ostatnia niebieska;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki wyczarowałaś:)Każda piękna na swój sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Podziwiam, że tak świetnie dopasowane do szkiców :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze karteczki! Dziękuję za udział w wyzwaniu i serdecznie pozdrawiam Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj:D ale mnie zdziwił Twój komentarz, bo raczej pamiętam o takich rzeczach, a ostatnio już nie biorę udziału w candy, bo i tak nie wygrywam, więc sprawdziłam, że zostawiłam tylko komentarz a propos przesyłek, nie pisałam, że biorę udział w candy:D a jak bym wygrała to czułabym się zobowiązana do odwdzięczenia , a nie mam teraz na to czasu:D ale jest jeszcze czas to zobaczę, może ostatni będą pierwszymi:D piękne kartki, uważam haft matematyczny za bardzo trudny, tym bardziej podziwiam pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam Twoje wspaniałe kartki wielkanocne i mam nadzieję, że w końcu może i mnie coś natchnie ...
    Cudowna kartka w niebieskościach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Your cards are all so beautiful! Wow! You have definitely captured the stitching part of the sketch challenge in an innovative way. The Easter eggs in the basket are so finely detailed. Thanks for sharing your talent with us this week at Unscripted Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, unreal artwork!! Love your stitching. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great cards! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super interpretacje mapek!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Wikucha z DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  14. How lovely! So glad you joined us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  15. niebieska kartka wygrywa jest świetna, moje kolory, fajne wzorki wykończenia, super!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)