niedziela, 12 lutego 2012

O wiośnie i o zimie ...

   Dzisiaj będzie sporo zdjęć, ale nie tylko kartkowych :) 
    Najpierw karteczka z moim ulubionym króliczkiem i malutkim mieniącym się motylkiem, który pełni  funkcję mocnego kolorystycznego akcentu. Przy robieniu tej kartki skorzystałam z mapki #84, która pojawiła się na blogu Waltzingmouse:



   Kolejne dwie karteczki z pisankami, ale także z mieniącymi się żółtymi motylkami (spodobały mi się):



I wszystkie razem:)


   A teraz powrót na ziemię, gdzie panuje zima. Mój brat wczoraj przy temperaturze -20 stopni szalał w saunie, a następnie kąpał się w rzece Hańcza. Wariat hihihi, aż 6 razy wskoczył do przerębli, a najlepsze jest to, że to jego "pierwszy raz". Na samą myśl dreszcze mnie ogarniają, brrrr... O dziwo dzisiaj jest zupełnie zdrowy, ani kataru, ani bólu zatok, z który walczy całą zimę.


9 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne:)A brat łoo odważny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, karteczki śliczne, królik jest taki wdzięczny, a z czego ten motylek?
    Na sam widok Twojego brata dostałam gęsiej skórki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki są wycięte dziurkaczem ze zwykłego żółtego kartonu ale potraktowałam je białym brokatem w kleju, który kiedyś kupiłam w księgarni empik.

      Usuń
  3. Karteczki jak zwykle - super.
    A braciszek - odważny gość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. What beautiful and unique Easter cards...I just love the bunny! Awesome creativity on these! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. these are super cute....hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki.

    Zapraszam do siebie:
    http://suephotographiclife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)