poniedziałek, 20 lutego 2012

Kwieciście

   Okno otwarte na oścież, trzeba wywietrzyć mieszkanie :) troszkę wiosennego powietrza wpuścić do domu. Może wiosny jeszcze nie widać poza stopniałym śniegiem i błotem, ale za to czuć ją w powietrzu :) Podobno wiosna w tym roku ma przyjść później, więc wychodząc jej na przeciw, korzystam z wiosennych dni w środku zimy i lepię kwiatuszki z papieru.
   Ostatnio kwiatów powstało dość sporo, a z nich zrobiłam wiosenną girlandę na okno z sznureczka, siedmiu przestrzennych podwójnych kwiatów, między którymi umieściłam sznurek, dwóch koralików i siedmiu podwójnych motylków. Motylki są troszkę za małe, girlanda ładniej wyglądałaby z większymi. Ja niestety nie mam większych, więc muszą wystarczyć małe. Zgłaszam ją na wyzwanie #25 na blogu Scrapki-wyzwaniowo. Mam jednak wątpliwości, czy się nada, ponieważ w wyzwaniu może wziąć udział  dowolna praca scrapowa, a ja nie wiem czy girlandę można zaliczyć do tej dziedziny. No cóż, zaryzykuję :)





Girlanda bardzo ładnie się prezentuje, czego nie widać na zdjęciach. Są już na nią chętni :)

 

   Zrobiłam również wielkanocny exploding box. Jeszcze beż życzeń, dlatego są dwa puste miejsca. Pudełeczko jest malutkie - 5x5x5cm






8 komentarzy:

  1. Urzekają mnie takie pudełeczka. Bardzo ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Girlanda bardzo wiosenna, a pudełeczko też świetne.
    U mnie jeszcze zima w pełni za oknami biało - wcale nie czuć wiosny :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne kolory kwiatów i świetny pomysł na girlandę, patrząc na na nie od razu czuć wiosnę;
    pudełeczko też śliczne, piękne wycinanki na zewnętrznej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlanda w całej okazałości pięknie się prezentuje, wspaniale wykorzystałaś swoje cudne kwiatki.
    Exploding box w wersji wielkanocnej śliczny.

    Kartka świąteczna długą drogę przebyła, ale cieszę się że jednak dotarła.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna girlanda i pudełeczko!!!
    od razu czuć powiew wiosny :D:D

    chciałam zameldować, że zaliczam Twoją pracę i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super słoneczne te Twoje kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, radosne i wiosenne prace!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)