czwartek, 23 lutego 2012

Kursik na gerbery

   Kolejne CV wysłane, a w trakcie oczekiwania na odpowiedź bądź jej brak postanowiłam zrobić kursik na moje gerbery i cynie. 

- w zależności od tego jaki chcemy uzyskać kwiat, taki bierzemy dziurkacz, w moim przypadku będzie to gerber, do którego wykorzystałam dziurkacz 3,7cm (mniejszy ma 2,5 cm i przy jego pomocy można zrobić cynię) - zasada tworzenia jest ta sama w przypadku obu rodzajów kwiatów
 

 - potrzebne będą trzy kwiatki takiej samej wielkości, w takim samym kolorze ( nie wiem dlaczego kwiatki na zdjęciu wyglądają inaczej) oraz słoneczko (1,5 cm) np. czarne
 

- zaginamy we wszystkich kwiatkach wszystkie płatki do góry


- następnie, każdy płatek wywijamy do dołu za pomocą nożyczek - jedno ostrze nożyczek przeciągamy wzdłuż spodniej części płatka od środka kwiatka do czubka płatka - w taki sam sposób, jak przy skręcaniu tasiemki np. przy prezentach - mam nadzieję, że da się to zrozumieć :)


- od spodu wyglądają tak


- przewracamy kwiatuszki z powrotem spodem do dołu i sklejamy, nanosząc klej tylko na środek kwiatka


- i tak warstwa po warstwie


 - na koniec, kiedy klej wyschnie, stroszymy delikatnie płatki, paluszkami podnosząc je do góry, można środeczek przyozdobić brokatem, kryształkiem lub czym tylko chcemy i gotowe :)

 
Miłej zabawy :)

13 komentarzy:

  1. 3mam kciuki!!
    Czasem niestety będę musiała je puscic, żeby gerberki potworzyc:)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki:)Dzięki za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trzymam kciuki.
    Kwiatki są ślicznościowe, dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki :) i życzę dużo pozytywnego myślenia - ja się przekonałam, ze to pomaga :)
    a kursik super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały kursik-chyba zrozumiałam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uczę się od Ciebie jak robić kwiatki w oczekiwaniu na wynik rozmowy kwalifikacyjnej w czasie której dowiedziałam się głównie jak to kiepsko pracuje się w tej firmie i jak słabo płacą pracownikom.Chyba miało mnie to zniechęcić. Za kurs bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, muszę spróbować :)
    chociaż nie mam dziurkacza 'słoneczka' ale coś się wymyśli podejrzewam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to trzeba będzie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kursik i kwiatuszki śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te kwiatuszki :) spróbowałam i wychodzą cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia!!! Na pewno wykorzystam gerberowy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za kurs :) Dobrze jest wiedzieć więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)