środa, 22 lutego 2012

Gratulacyjna

   Po porannym rytuale dnia codziennego, tj. pobudka, śniadanie, zerknięcie na pocztę e-mail i przegląd wszelkich ogłoszeń o pracę, nadszedł czas na coś przyjemniejszego. 
   Odkąd prowadzę bloga, czas upływa mi przyjemniej, mniej się nudzę w tych czterech ścianach. Zaglądam do Was, oglądam Wasze prace w poszukiwaniu inspiracji. Ostatnio brakuje mi natchnienia, co widać w moich pracach. Są jakieś takie wymuszone... Jednak wczoraj wieczorem troszkę mnie natchnęło, udało mi się zrobić jedną kartkę i chyba całkiem nieźle wyszła. Niestety inspiracji starczyło tylko na jedną pracę. Karteczkę zgłaszam na wyzwanie z mapką #146 na blogu Unscripted Sketches


Oraz mapka :)


7 komentarzy:

  1. Marta,
    kolejna piękna karteczka w Twoim wykonaniu, a brak weny? - chyba większość z nas tak ma - to przez ten brak słońca i kolorów (tak myślę).

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna ta karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z natchnieniem bywa podobnie - rozumiem, ale byle do wiosny.
    A karteczka śliczna i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta kartka!
    Jak się wyszywa takie kwiatuszki? Potrzebny jest jakiś szablon dla ułatwienia czy wystarczy ołówek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card! This is such a unique way to incorporate the stitiching challenge into the sketch! I admire your creativity :) Thanks so much for sharing your card with us this week at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pretty card! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)