poniedziałek, 27 lutego 2012

Baranki

   Po kolejnych perypetiach w Urzędzie Pracy, wreszcie wróciłam do domu i mogę pokazać Wam kolejne dwie karteczki. Tym razem są to baranki. Wzór na pierwszego baranka zrobiłam sama, wykorzystując do tego malowankę dla dzieci, a wzorek na drugiego baranka posiadam dzięki uprzejmości Wernatki



   A teraz kilka dni przerwy w kartkowaniu, muszę poszukać weny. Nie oznacza to jednak przerwy w blogowaniu. Przecież niedługo wyniki mojego CANDY.  Do piątku do północy możecie jeszcze się zapisywać. Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne te karteczki :)
    A teraz przyznaję się że Twój blog stał się dla mnie inspiracją dla stworzenia czegoś swojego...:)Póki co jest bardzo biedny ale mam nadzieję że będzie lepiej :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony haft matematyczny... Ja też przerabiam kolorowanki i obrazki, bo tak nudno by jednak było, gdyby każdy miał takie same wzory ;p Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne są te Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie baranki i karteczki.
    Ja ubolewam, że nie umiem sama przerobić, bo nie wiem ile ma być kropek?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)