wtorek, 24 stycznia 2012

Wyróżniona

   Moi drodzy, dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka. Mój blog został wyróżniony przez Biatkę. To dla mnie prawdziwa niespodzianka, bardzo dziękuję za tak miły gest . Podniosło to troszkę moją samoocenę hihi, która ostatnio troszkę została zachwiana.

Oto zasady :)

*Choose 5 up and coming blogs of fewer than 200 followers to award the Liebster to.
*Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.
*Post the award on your blog. Link back to the blogs you have given the Liebster to so everyone else can pay them a visit.

   Ja postanowiłam wyróżnić blogi:

5 komentarzy:

  1. Kochana, Twoja samoocena powinna być bardzo wysoka. Śliczne rzeczy tworzysz. Zaglądam do Ciebie bardzo często, przepraszam, że rzadko zostawiam po sobie ślad. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło.
    Dziękuję również za odwiedziny w moich skromnych progach i wszystkie miłe słowa pozostawione w komentarzach.
    Ściskam mocno i życzę samych pozytywnych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wyróżnienia - naprawdę zasłużyłaś na nie, bo piękne karteczki robisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pięknego wyróżnienia! Dziękuję serdecznie za wyróżnienie oraz za odwiedzinki, bardzo mi miło, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)