niedziela, 1 stycznia 2012

Noworoczne muffinki

   Mamy Nowy Rok 2012 a z nim kolejne postanowienia :) Ja mam trzy w tym roku: praca, dziecko i być lepszym człowiekiem. Czy się uda? To się okaże, ale na pewno będę się starała z całego serca :) 
   Dość już osobistych wywodów, czas na karteczki z babeczkami. Jak zwykle powstały dwie na bazie tego samego wzoru i w takich samych cukierkowych kolorach. Są dwie, ale każda troszeczkę inna. Wzór jest mojego autorstwa.
   Pierwszą karteczkę z zółtymi kwiatuszkami zgłaszam na wyzwanie p.t. Babeczka/Muffinka na blogu Scrap Market Challenges. Na to wyzwanie możecie zgłaszać dowolny rodzaj pracy. Prace zgłaszać można do 11 stycznia.

   Druga karteczka w tych samych kolorach ale z innym kwiatkiem i użyłam innego dziurkacza brzegowego.


  A tu dwie razem dla porównania :)

9 komentarzy:

  1. Babeczki są śliczne! Bardzo mi się podobają:) dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki prześliczne - wspaniałe słodkie babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń.
    Śliczne kartki :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie muffinki!! Bardzo podobają mi się Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna mufinka.
    Dziękuję za zgłoszenie w konkursie Scrap Market.
    http://scrapmarket.blogspot.com/2011/11/2-challenge-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, podobają mi się te kwiatki, które tworzysz, przez połączenie kilku wyciętych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są Twoje kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutkie, wyglądają na słodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)