poniedziałek, 16 stycznia 2012

Na różowo

   Od kilku dni za oknem panuje prawdziwa zima. Piękny biały puch i promyczki słoneczka zaglądające przez okno sprawiły, że coś od dwóch dni chodziło mi po głowie. To coś w głowie przybrało już formę i kształt, ale dopiero dzisiaj zajrzałam do szuflady i dobrałam kolorki. Powstała taka oto karteczka dla specjalnej osoby, osoby która ma dopiero 9 lat i stawia pierwsze kroki w świecie karteczek. Karteczka jest różowa, bo osóbka ta uwielbia różowy i do tego jest dziewczynką. 
     Wczoraj na blogu Cardabilities pojawiła się nowa mapka #47.



 
   Do kompletu powstało delikatne pudełeczko, które ma chronić tą wielką różową różę, zrobioną z tasiemki. Różę zrobiłam wg tego kursu. Troszkę się przy niej napracowałam, robiłam taką różę pierwszy raz.

10 komentarzy:

  1. Very pretty! thanks for playing with us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka karteczka:)Śliczna rozetka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Różyczka jak na pierwszy raz - idealna!

    OdpowiedzUsuń
  4. A very nice card.
    Thanks for playing with us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka a różyczka prześliczna! W życiu bym nie powiedziała, że to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty card, your flower is absolutely gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning card!! Thanks for playing with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka i urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very pretty! Love that pink rose! Thanks for joining us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne rzeczy tworzysz. Podziwiam już od dawna. Zapraszam po wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)