czwartek, 12 stycznia 2012

Kwiaty i kwiatuszki cz.2

   Dla poprawienie humorku, który od kilku dni nie jest najlepszy, do czego przyczynia się głównie pogoda za oknem oraz brak słońca i śniegu, zrobiłam kilka kolorowych kwiatuszków. Nie są tak piękne jak Wasze, ale i tak jestem z nich zadowolona.
   Mimo kolorowych kwiatuszków, zdjęcie i tak wyszło jakieś szare i bezbarwne. Kwiatuszki są koloru błękitu niemowlęcego, różu niemowlęcego, żółtego i perłowo-białego. Na prośbę Iwony zrobiłam mini kursik na moje kwiatuszki. W tym przypadku będzie to kursik na perłowo-białe kwiatuszki:
- potrzebne będą: pęseta, klej, kwiatki wycięte za pomocą dziurkacza - 2 większe i dwa mniejsze (w tym przypadku 2,5 cm i 1,5 cm) oraz kryształek dowolnego koloru


- we wszystkich kwiatkach zaginamy płatki do góry


- następnie tylko w większych kwiatkach zaginamy płatki wzdłuż  przez ich środek
- potem na jednym z większych i jednym z mniejszych kwiatków dozujemy po kropelce kleju (na zdjęciu są na dwóch, ale dlatego, że będą tu dwa kwiatuszki)


- następnie przyklejamy większy kwiatuszek do większego a mniejszy do mniejszego i na większym już podwójnym dozujemy kropelkę kleju


- potem przyklejamy mniejszy podwójny kwiat do większego i na sam koniec jeszcze kryształek i kwiatuszek właściwie gotowy. Dla nadania kształtu i efektu przestrzennego, płatki kwiatków delikatnie zaginamy do góry poczynając od środka kwiatka do zewnątrz.


    Mam nadzieję, że moje wyjaśnienia nie są zbyt zagmatwane :)

4 komentarze:

  1. Śliczne są:)Dziękuję pięknie za kursik:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam ;) wiem co oznacza robić tyle kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kwiatuszki i dziękuję za zaproszenie na candy :)
    Dziękuję za zapisanie się na Candy :)
    Życzę szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)