czwartek, 26 stycznia 2012

Królik w zieleni

   Pierwsza kartka wielkanocna, ale spokojnie, jeszcze nie rozpoczynam sezonu wielkanocnego. Od jakiegoś czasu, w wolnych chwilach wyszywam sobie obrazki do karteczek. Mam już spory stosik. Jednak kiedy wyszyłam tego króliczka, nie mogłam się oprzeć i zrobiłam karteczkę.  Do towarzystwa króliczkowi wybrałam zieleń. Karteczkę zgłaszam na wyzwanie z mapką FMS #19 na blogu Freshly Made Sketches
 

oraz mapka, wg której powstała kartka z króliczkiem:

 

15 komentarzy:

  1. Beautiful colors and such a stylish bunny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka, też go kiedyś wyszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic card, love the technique you used to create the bunny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zapowiedź, szykuje się sporo pięknych kartek wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. The embroidered bunny is so unusual and looks terrific on your card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka :) A królik uroczy, aż mi się buzia sama śmieje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is fantastic! You work on the bunny is beautiful. Glad you joined us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo i już! Pachnie wiosną! Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tu pracochłonnie u ciebie :) tyle szczególików wymagających mnóstwa pracy i te ręcznie robione kwiatki :) cuda

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ... this is amazing ... so very clever!
    Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful colours! Such a unique stamp! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm może też powinnam zacząć już wielkanocne szykowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I've never seen embroidery used on a card before and I love it! What a cute bunny! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! A work of art! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za pozostawione słowo :)